Szakszerűtlenül az indie játékokról

Régebben mi is csak legyintettünk, amikor azt hallottuk, hogy “indie” játék. Így utólag viszont egyáltalán nem bánjuk, hogy adtunk nekik egy esélyt, s azóta szerves részei a backlogunknak. Sőt, némelyik darab simán vetekszik nagystúdiós címekkel, ha a személyes kedvenceinkről van szó.

2021 nyarán több indie kiadó és fejlesztő is felszólalt a Sony ellen, miszerint nehézkes a Sony-val dolgozni, valamint kifejezetten nehéz sikereket elérni a Sony platformján az indie címekkel. Az adásban ennek átrágjuk a részleteit, természetesen bedobjuk a saját véleményünket is, illetve egy kicsit beleástuk magunkat azon fejlesztők és kiadók portfoliójába, akik fő szószólói voltak ennek az ügynek.

A stúdiók vagy kiadók, melyeknek a játékait csekkoltuk:

A játékok, amelyek nekünk is tetszenek:

Ezeket a podcastokat azoknak ajánljuk, akik szeretnének kicsit jobban elmélyedni az indie játékok fejlesztésének mikéntjeiben:

Ez pedig Skill Up nagyszerű összefoglalója arról, hogy milyen indie játékokat érdemes a radaron tartani 2021-ben:

Itt pedig egy jó összefoglaló a Techradar-tól a Ghost of Tsushima Director’s Cut paywall-ról, melyet mi sem üdvözlünk.

Gyertek dumcsizni a Discord-ra is!